HW pro "vzdusne souboje"

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Září 26 12:49:03 CEST 2017

Týká se taková stabilizace i "Mini 650nm 5mW 5V Laser Red Dot Diode
Module" ?

V číně to občas prodávají označené jako 3V, jindy 5V, ale experimentálně
tím proud

teče v závislosti na napětí. Tento modulek považuji za lepší ledku s
přechodem 2,3V

a k ní odpor 91R.

Rád bych se zeptal odborníků, zda-li je mé přesvědčení správné?

Vydrží kontinuálně 20mA, po dobu několika roků?

Díky

Honza

PS: Ještě mi vrtá hlavou, proč jsou za lacino dostupné jen červené
moduly a jiné barvy stojí o poznání více?