Re: Paralelní napájení

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 23 20:34:49 CEST 2017

Změřte, jak moc se napětí budou lišit. Pokud ne moc (řekněme 0.2-0.3V),
tak bych
to klidně spojil. Na těch USB kabelech se to srovná, nejsou to zrovna
tlusté dráty.

Nebo to oboje napájejte ze stejného zdroje. Udělejte z těch 12V pomocí
DC-DC 5V
a napájejte z toho Arduino i OrengePi. Aspoň vám nebude ten lineární
stabilizátor
na Arduinu topit.

PL