RE: Hlasový automat

Jan Král kral na fortech.cz
Čtvrtek Září 21 11:01:13 CEST 2017

Asterisk má rozchozený spousta lidí, ale nehledejte v tom žádnou vědu. Podle mého názoru je to schopen nakonfigurovat každý, kdo umí alespoň trochu číst. Zejména když si vezmete nějakou nadstavbu na asteriskem jako je např. FreePBX. To pak dá i malé dítě.

S pozdravem JK

Ok, asi jo. Jen jsem se chtěl zeptat jestli to někdo třeba nemá rozchozené ...

H.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
https://www.puhy.cz<https://www.puhy.cz/>