Emergency BIOS flash pro Acer Aspire E15-575G

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 19:11:07 CEST 2017

Píšeš, že jsi udělal Win+Fn a zapnul adaptér.
Přímo na stránce Aceru píšou Win+Fn a tlačítko Start, po zablikání LEDek
pustit ty Win+Fn.
Ale asi jsi to tak dělal, jen jsem to z toho popisu blbě pochopil.
Nevzdával bych to a zkusil změnit "časování" toho stisku Start, puštění
kláves atd.,
jestli tam nejsou nějak dost na hraně nastavené timeouty.

PL