Re: OT Programátor NAND flash - nemá nikdo?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 19 17:34:04 CEST 2017

No, v ramci toho pocasia to skuste brat tak, ze to nemusi byt robene
umyselne, ale skor z lajdackosti, t.j. ze sa k novemu obvodu jednoducho
bez roboty prevzal algoritmus/kod uz urobeny pre starsi, menej zabudlivy.

(Kedze je pan kolega Puobis viazany mlcanlivostou, mozno mi to ani nebude
vyvracat ;-) )

wek