Re: OT Programátor NAND flash - nemá někdo?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 16:43:01 CEST 2017

S Linuxováním všelijakých krabiček jsem celkem kamarád, takže to by asi
nebyl takový problém.
Ale problém je, že ta bedna bootuje 10 sekund a pak se okamžitě zase
zresetuje (vypne si svůj vlastní zdroj).
Takže tady asi nějaký prostor na připojování inteligentním způsobem moc
není. To by muselo být hodně velké štěstí, že by to hned na začátku dovolilo
konzolový vstup do bootovacího procesu. Navíc kdybych i tu konzolu
nakonec dostal, tak netuším, jak bych případně nový obsah do té flash
dostal, a hlavně ten firmware ani nemám k dipozici.
Nicméně zkusím ještě prolítnou stránky těch Samsung-gurus co dělají
alternativní úpravy firmware. Díky.

Zřejmě by to šlo JTAGem, který by si procesor zastavil a ten by nemohl
iniciativně udělat reboot a desku tak vypnout. Ale ta deska je (jak je dnes
zvykem) dělaná na výměnu kus za kus a ne na nějaké opravy, navíc rozhýbat
nějaký zřetězený JTAG není zřejmě taky žádná sranda.
Takže něco takového by se vyplatilo kdyby se tím člověk pak chtěl do
budoucna zabývat, nebo kdyby to byl jeho velký koníček. Případně kdyby
byl na pustém ostrově a strašně se nudil.

PL