Emergency BIOS flash pro Acer Aspire E15-575G

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Září 19 08:07:33 CEST 2017

Pokud měl náhodou bios AMI, tak je možný ho zachránit přes bootovací
disketu. Je třeba mít mechaniku do USB. Postup jde najít na internetu. Jeden
notebook umrtvený při flashi jsem takto zachránil. Bohužel nefungovalo nic
jiného, než ta disketa.
Binárka jde vykuchat třeba přes 7zip, je to nějaký selfextract. S tím
flasherem bohužel neporadím, co jsem náhodně hledal biosy různých verzí, tak
se to všechno jmenovalo jinak nebo to bylo pouze pro Windows. Trošku nadějně
vypadá bios třeba u Aspire 9500, ale nemusí to fungovat. Spíš než na
konkrétním modelu bude záležet na konkrétním výrobci biosu a možná na
konkrétní modelové řadě těch švábů.

Troller