Re: OT Programátor NAND flash - nemá někdo?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Září 19 08:06:58 CEST 2017

Zkuste na te desce najit rs232 rx/tx. A pichnete se na ni. Bude tam
nejspis nejaky linux a nejspis pujde takto stahnout FLASH pres dd
prikaz.... .
Jen pozor rx v TV bude najaka CMOS na nizkem napeti, tak se podivejte na
svuj USB / RS232 CMOS prevodnik, at tam necpete vic. FTDI dela takove
male redukce do USB...

                                  | Pullup na napeti toho rx/rx, to
musite zmerit.
                                 [ ]