Re: OT: Jaké lepidlo.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 15 13:14:32 CEST 2017

Dovolím si ještě jeden mail i s přílohou, pokud admin dovolí.
tento ovladač, spíše ovladače, jsem nakoupil v obchodu Norma v Praze,
obchod většinou jen s potravinami, ale tehdy mezi Budějovickou a Zeleným
pruhem, (v Praze), byla tato prodejna, dnes již pod jiným názvem.
Tak tam měli takové malé oddělení s příslušenstvím k PC, USB, myši apod...
Tak tyto univerzální ovladače jsem tam nakoupil za 50 Kč / za 1 ks.
Skoro všechny jsem rozdal, něco prodal po stovce a poslední beru do
práce. Zůstal mi skrytý u přítelkyně.
Na naší telku Telefunken není třeba nic nastavovat. Dám baterky a jede.
Zřejmně stejný kód jako Panasonic.
Hezký den všem,
Jindra Polívka