OT: Jaké lepidlo.

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 15 01:47:56 CEST 2017

Vacsinou staci ovladac otvorit, vycistit ten olejovo vyzerajuci maz
(neviem, co to je) pomociu IPA, pripadne len liehom a ovladac bude
fungovat ako novy. Urcite tie 3 mesiace, na ktore davaju zaruku. Toto
som doma absolvoval s viacerymi ovladacmi a podla skusenosti ovladac
funguje dalsieho minimalne pol roka. Tento sposob "opravy" funguje 3-5
krat, kym kontakty nie su uplne zodrate. Ta firma ma svoj biznis plan
nastaveny isto tak, ze neprerobi. Popisany jednoduchy styl opravy im
zrejme vynesie tolko prostredkov, ze ked sa uz neda pouzit, tak v cene
opravy poslu novy ovladac (pripadne vymenia DPS, a/alebo gumu s
tlacitkami). Pri ich cenach novych ovladacov to vyzera realne.

Hej, za tu cenu by to v kusovom mnozstve asi robil malokto, ale pri
velkych mnozstvach sa to zrejme vyplati. Treba ratat aj s tym, ze bezny
uzivatel v dnesnej konzumnej dobe, starsie spotrebice vyhodi a kupi
nove. Tym sa znizuje pocet pripadov, kedy uz nestaci ovladac len
vycistit, ale treba ho vymenit. Tiez cim starsi ovladac, tym vacsia
pravdepodobnost, ze je mechanicky poskodeny, a take podla vlastnych
podmienok neopravuju.

miro