Re: snímač otisků

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Září 14 13:24:52 CEST 2017

Mam snimac na zadnej strane LG nexus. Presne tam padne ukazovak pri
uchope. Pri inicializacii som daval prsty pod roznymi uhlami v trochu
posunutych polohach a detekcia funguje vyborne. Mam to nastavene na
ukazovaky oboch ruk, tak lahko odomknem telefon pri uchope ktoroukolvek
rukou.
Nevyhoda je, ze sa nepohodlne odblokuje telefon polozeny na stole... na
to je lepsi snimac vpredu.

Dňa 14.9.2017 o 11:40 Pavel Troller napísal(a):