RE: OT: Jaké lepidlo.

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Září 14 10:56:35 CEST 2017

To je jednoduché. Používají většinou univerzální ovladače do kterých lze nahrát příkazovou sadu nahrazovaného ovladače. Když objednáte ovladač nahrají do něj kód podle Vaší objednávky, zabalí a odešlou. Jejich Know-how je ta databáze kódů. A "výrobou" patrně myslí to nahrání kódu :-).

Před časem jsem takto "vyrobil" dálkáč pro své rádio od Yamahy. Jen jsem nesehnal kódy přímo pro můj typ a tak jsem tak dlouho zkoušel podobné až jsem našel jeden natolik podobný že funguje skoro vše co potřebuji. Ale u této firmy mají v seznamu přímo to moje rádio - škoda že jsem na ně tenkrát nenarazil.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, September 13, 2017 3:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Jaké lepidlo.

To mně teda vysvětlete, jak to ti www.dalkove-ovladace.cz dělají.
Ten sortiment mají úplně ďábelský. A píšou, že jsou výrobci.
Přece si nedělají vstřikolisové formy pro všechny ty modely?

Jestli to správně chápu, tak dodávají náhradní ovladač, který je
zhruba podobný tomu originálnímu. Podle obrázků ale i těch
náhradních tvarů a uspořádání jsou strašná kvanta.
Mají teda můj obdiv.

PL