Invertor 12V DC -> 230V AC pro plynový kotel

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Září 13 19:45:22 CEST 2017

Kedysi som na tento ucel chcel pouzit staru UPS-ku o ktorej som si
myslel, ze dava cisty sinus. K realizacii nedoslo, dokonca som si ani
neoveril ten sinus.

U nas je totiz dodavka elektriny tak spolahliva, ze poruchy su
zriedkave a kratke. Najcastejsie ide o vypnutie z dovodu prac v
dopoludnajsich hodinach. Suma sumarum ziadne zalozne napajanie
plynoveho kotla nie je potrebne. Byvame 15 rokov a nikdy nebol problem
s vykurovanim z dovodu vypadku elektriny. Zalozny zdroj by bol
zbytocnou komplikaciou.
Tak zvazte, ci to naozaj potrebujete.

IK