Invertor 12V DC -> 230V AC pro plynový kotel

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Září 13 19:13:36 CEST 2017

Zdravím,

řízením osudu u mě zimují 3ks baterií 12V 100Ah a když už to tak je, tak
jsem dostal nápad, že bych si k nim pořídil invertor abych v případě
výpadku elektriky byl schopen táhnout alespoň plynový kotel.

V manuálu ke kotli píšou 185W max. (Vitodens 111). Co jsem do kotle
nakukoval, tak většina zařízení má nějaké elektronické řízení, takže by
to neměl být takový problém.

Nicméně, máte někdo s napájením kotle zkušenosti? Většina měničů
(levnějších) má výstup "modifikovaný sinus" což bych řekl, že je
eufemismus pro obdélník.

Je něco čeho bych se měl rozhodně vyvarovat?

Díky

Petr