MIkrotik L3 -> L4

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Září 13 19:07:37 CEST 2017

Zdravím,

od p. Kutiny jsem úspěšně získal RB411 (ještě jednou díky) s představou,
že z něj udělám vykrývací AP do dílny. I když karta umí jen a/b/g tak mi
to nevadí - na hudbu to stačí.

Nicméně Mikrotik má úroveň licence L3 a brání se udělat ze sebe AP.
Kromě jednoho kterého mám doma jako druhé AP jsem se s nimi prakticky
nepotkal. Co jsem vygooglil, tak neexistuje legální cesta jak převést
L3-> L4 i když ten konkrétní model byl prodáván s oběma typy.

Existuje nějaká cesta jak ho převést na L4 a udělat z něj AP?

Pokud nebude, tak do něj nasypu OpenWRT, ale radši bych ten mikrotik OS,
protože už jeden doma mám a openwrt ještě žádný :-)

Díky za tip.

Petr