Řadič displeje u STM32F429/439

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Úterý Září 12 19:09:54 CEST 2017

Zrovna na F413 discovery tomu tak neni, diplej je pripojen sice na
sbernici, ale ma vlastni videoram a radic, cili zapisuju jen zmeny. FMC
pomuze, DMA taky, ale neni to jako na F429, kde je videoram primo v
adresnim prostoru. Zde jsou k displeji pouze 2 adresy (data a command).

Mam rozbehany ciste registrovy pristup bez HALu, LL, ... Ciste pristup
na registry, jen nastaveni F(S)MC jsem si půjčil z HALovskych prikladu.
Je to teda jen pokus, ale vypisuju texty a delam pixely/cary/kruhy :-)
Ale pro inspiraci by to slo pouzit.

Petr