Re: SDXC 128GB z Číny

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 12 01:33:32 CEST 2017

 12.9.2017, 1:27:34

Tohle jsem z PRC nikdy nekupoval, ale co jsem kdy videl, pokud to
vypadalo alespon trochu duveryhodne, bylo to za +- stejne penize jako
u nas.
U nas, jak uz jsem tu drive zminoval, u vetsiny pametovych veci,
kupuji znacku Transcend (u TSBohemia) a zatim si nemam na co stezovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz