Re: Zrychlení hodinek

Čtvrtek Září 7 13:29:33 CEST 2017

Jaktoze neda?
Vynda je z kose a nasledne opetovnym hozenim do kose problem, ze ma spatne jdouci
hodiny, jiste opet vyresi - cimz to experimentalne potvrdi.

Take to muze experimentem overit i kdokoli jiny i s jinymi hodinkami a jinym kosem.
Nejsem si jen zcela jist, jestli by pouziti spravne jdoucich hodinek v overovacim
pokusu mohlo byt uznano jako potvrzeni, ale snad ano; pripadne se daji spravne
jdouci hodinky nejprve prevest na nespravne jdouci hodinky napriklad rozslapnutim.

D.O.