[OT] Skladaci kolo

Úterý Září 5 10:01:45 CEST 2017

Přátelé,

máte někdo skládací kolo? Podělte se o zkušenosti.

Proč uvažuju, že bych si ho koupil, mám malé děti (4 a 8 let) a někdy
by se hodilo přiblížit se autem někam k parku, aby tam mohly jezdit po
cyklostezkách. Ale pěšky jim nestačím a běhat se mi za nima nechce ;)
Jejich kola se do kufru auta vejdou, dospělácké ne, proto mě napadla
skládačka.

(Nemám na autě zahrádku a v tuhle chvíli si ji nebudu pořizovat, navíc
složit kolo a jako balík ho hodit do kufru mi přijde jednodušší než to
zvedat na střechu.)

Pavel Kadečka.