DAQ Redlab

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Září 3 11:20:20 CEST 2017

Dík za nápady. Něco tam skutečně mají, ale nepodařilo se mi tím
zatím prokousat, připadá mi to trošku nejasné. Zkusil jsem i ten
sniffer, že bych přistupoval přímo přes HID, ale taky zatím nic. Asi
nezbyde než poslední zoufalý krok (ještě zoufalejší, než čtení
manuálů) a to napsat výrobci :-)

Aleš Procháska