Plasic kun

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Sobota Září 2 11:02:31 CEST 2017

U nás (Teplice) jsem byl jednou v prodejně u deratizátora. A nějak jsem
se zmínil, že máme na chalupě na půdě kunu. Tak mi nabídl takový prášek,
že prý tím bojují proti kunám a vyhnali je tak někde z podhledů v
nemocnici. Je to prý přírodní, z nějaké rostliny. Úplně jemný, jemnější
jak hladká mouka. Doporučoval vzít vysavač a s přehozenou hadicí na
výfuk to pomalu vsypávat do proudu vzduchu a tak to rozfoukat po celé půdě.
Musím se přiznat, že jsme měli nějak jiné priority a tak jsme to ještě
neaplikovali, takže účinnost nemohu posoudit. Malá krabička, asi 20 ml
toho prášku, stojí něco přes 40 Kč. Na tu půdu mi prodal 2.
Kdyby to někdo chtěl zkusit, můžu se tam stavit.
Jo jinak podle doporučení jsme taky dali na půdu pytlíky s lidskými
vlasy. Tady výsledek známe. Kuny na to sra...y, a to doslova. Protože
jejich výskyt sledujeme zejména podle jejich exkrementů. Kabely zatím
nechávají na pokoji. Naštěstí. Bylo by co kousat.

Martin M.