Re: OT: práce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 31 13:08:07 CET 2017

Řešil jsem podobný problém. Taky jsem dělal dělal mnoho let doma
a začalo mi to lézt na mozek, tak jsem si řekl, že chci někam mezi lidi.
Zůstal jsem jako OSVČ, ale začal jsem dělat hodně pro jednu firmu
a začal tam chodit skoro jako do práce. Firma si na to zvykla a začala
mě brát jako "svého".

Přestože jsem tam rozhodně nedělal jako běžný zaměstnanec na HPP
ale měl jsem režim výrazně volnější, tak stejně jsem po nějaké době
(po  zhruba 4-5 měsících) začal tendovat k tomu, že jsem čím dál tím
víc zůstával doma a dělal tam. Takže z původní prakticky každodenní
přítomnosti jsem to omezil na návštěvy 2-3x týdně.
A po několika dalších měsících mně už i takový vztah začíná připadat
příliš svazující, takže silně uvažuju o ukončení i tohoto svazku.

Pro mě z toho plyne poučení, že po dlouhé samostatnosti je dost obtížné
naskočit zpět do "klece", kde je sice pravidelné žrádlo, ale málo svobody.

Chtělo by to něco jako sdružení svobodných podnikatelů. Prostě nějaký
klub nebo možná spíš něco jako společný office nebo dílnu, kde by se
podobní lidé scházeli, případně si i pomáhali (odborně nebo dohozením
kšeftů navzájem) a realizovali tam sociální kontakty bez toho, aby je
to nějak zásadně svazovalo.

PL