Re: OT zrušení letního času

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Říjen 30 19:22:40 CET 2017

Zdravím všechny,

já to špatně snáším a věřte mi že hodně lidí se k tomu nepřizná, protože
by museli přiznat i jaké s tím mají problémy a dost často jsou to
problémy které se hodně lidem špatně říkají i když by je měli říci
doktorovi. Betre to tak, že Vás donutí mít absolutně pravidelnej režim a
tento režim 2x do roka rozbourá změna času.

Milan