Re: zrušení letního času

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Říjen 29 18:06:38 CET 2017

Když jsem dělával do zemědělství, tak některé statky jely v jednom čase,
resp. v létě byla jiná pracovní doba než v zimě, protože ten rozhozený
metabolismus u krav uměli kvantifikovat a po nějakou dobu snížená
dojivost jsou peníze a o peníze jde v podnikání až na prvním místě.

Ony ty krávy byly obecně dost vybíravé. Když přijel krmivář v neděli
ráno o čtvrt hodiny později, ihned se to projevilo na nádojích,
zootechnička zkontrolovala v počítači pohybovou aktivitu a krmivář
dostal kartáč.

Takže ona to úplně blbost nebude, metabolismus je prevít.

Mimochodem, Pláničkova metoda není žádná legrace, ono to fakt funguje, i
když se nedávají sluchátka na uši, princip platí.

Standa