Re: zrušení letního času

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Říjen 29 17:30:22 CET 2017

Do práce vstávám každý den stejně, a chodím spát také přibližně stejně.
Takže je mi úplně jedno, jestli se někam posunul čas. Jediné, co mi vadí
je, že je dřív tma.

Osobní vlaky prý v sobotu v noci skoro žádné nejezdí (říkali snad 8
vlaků), a co jsem se bavil s kamarádem, který jezdí u Cargo, tak těm je
to jedno, jestli se čas někam posouvá. Jedou stále.