Re: OT: zrušení letního času

Sobota Říjen 28 22:32:01 CEST 2017

Ja si myslim, ze o usporu uz dnes vubec nejde, ale spis ta zmena casu
usnadnuje lidem fungovani s ohledem na denni svetlo. Vubec nechapu, proc
to nekomu vadi, kdyz je cim dal min casomericu, co se musi serizovat.
Proste se ted rano chvili lip vyspim, najare zas se muzu tesit, ze bude
vecer dele svetlo. Kdyz uz, tak me spis vadi v zime, ze je brzo tma,
rano je mi to fuk, protoze jsem jen v aute a v praci.