Re: OT: zrušení letního času

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Říjen 28 15:17:25 CEST 2017

 28.10.2017, 15:07:07

No, osobne ty doby preci jen nepamatuju, ale rekl bych, ze od pocatku
civilizace, se vstavalo a chodilo spat, vice mene dle slunce, resp.
dle denniho svetla. Cemuz je z modernich systemu, alespon v nasich
koncinach preci jen nejblize soucastny system letni/zimni.
Pokud bych byl nucen, mit na okolni svet, nejakou pevnou casovou
vazbu, napr. prostrednictvim pevne pracovni doby, durazne bych bojoval
za stavajici system. Protoze vsak tuto pevnou vazbu nemam, je mi to
celkem suma-fuk.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz