Covox (LPTDAC) - DA prevodnik R2R

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 27 21:09:24 CEST 2017

On Fri, 27 Oct 2017, Pavel Kadečka wrote:

> Pak je tu ale to zapojení R2R:
>
> http://www.armory.com/~rstevew/Public/R-2R_DACs/Covox.gif
>
> A moje otázka zní, k čemu je tam ten odpor R17? Chápu, že ty ostatní

R17 (2R) spolu s 2R v D0 (kdyz je L) tvori odpor 1R a v serii
s odporem 1R tvori 2R ktere paralelelne s 2R v D1 (kdyz je v L)
zase 1R a tak dal az u D7 je to delic dvemi 2R/2R . Takze kdyz D7
prejde do H je tam pulka, kdyz se prida D6 tak je pulka na jeho
uzlu a z D7 se to deli pulka z horni pulky tedy 3/4 a tak dal.

To polske schema ma ten odpor 2R na vystupu u D7 ale jestli to bude
fungovat stejne, kdoz vi..