Re: OT: zrušení letního času

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Čtvrtek Říjen 26 08:45:38 CEST 2017

Zdravím,

některé DCF mechanické hodinové strojky se dají posouvat o -+ celou
hodinu, takže by tomu šlo ručně pomoct. Jinak se musí hýbnout ručičkami.

NTP servery jedou v UTC a o posun se starají klienti. Jak je to na
windows nevím, ale linuxy to mají zvládnuté a nedělají mu problémy ani
exoti, kteří si vymyslí posun -+30 minut oproti časovému pásmu.

Že se blíží přechod času si uvědomím vždy, když se začínají hromadně
zjevovat aktualizační balíčky tzdata, občas i několikrát po sobě pro
jeden systém. To je jak prezidentské volby. Jakmile se objeví prof.
Švejnar, vím že se blíží.

Pavel Krafčík