nevite kdo umi kombi-zkousku teplota-tlak-vlkost ?

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Úterý Říjen 24 09:46:03 CEST 2017

zdravim, ten tlak by mi stacil treba jen 1,5 atmosfery. obycejny okolni
vzduch. a vy mate moznost k tomu tlaku jeste vyrobit i teplotu a vlhkost ?
nepotrebuju zadnou akreditovanou zkusebnu, jen to vyzkouset :)

ataman