OT? Auta 5++, was: baterie HE3DA

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 24 00:48:59 CEST 2017

----- Původní zpráva -----
Od: "Josef Štengl" <ok1ced na nagano.cz>

> ... ale zapomněl jste na ploty. Nebo budou mít tyto auto radlici na
> odhazování divočáků, opilců a jiné zvěře? To neprojde. Nejméně u těch
> divočáků by některé skupiny dost protestovali.
>
> Protože ta blbá srnka si třeba na kouká na kolonu 7 aut z 8 metrů a
> najednou se rozhodne rozběhnout a napálit do pátého (bohužel bylo moje).
> Nebo se rozhodnou opakovaně přebíhat 3 kusy silnici tam a zpět. To jsem
> sice nějak zvládl, ale dodnes nevím jak se mě podařilo nepřevrátit auto.
>
> Dokud nebudou cesty (ne všecny) nad nebo pod zemí, nebo skutečná umělá
> inteligence, tak se toho nedočkáme.
> [...]

Zatímco svět dělá na autech, které jezdí sama, v Rusku první generace byla
krabice s táhly na sedadle řidiče.

Nevím, kolikátá je to teď generace, ale podívejte se na týtrubce, co umí
humanoidní robot Fedor. Viděl jsem ho ještě na drátkách, ale umí i pořezat a
odklidit spadlý strom v cestě. Asi to ale není moc pro civil, protože jsem
viděl i video, kde ho učili střílet.