baterie HE3DA

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Říjen 23 19:11:28 CEST 2017

Evidentně jsem v jiné situaci:

Dokud jsem dojížděl do práce (20 km cesta), tak jsem jezdil na kole. Auto tahám z garáže až při delších cestách. Z toho také plyne, že někdy tankuji 1x za čtvrt roku a jindy 2x za den. Právě u těch delších cest by mi autonomní řízení dávalo smysl, ale tam to zase naráží na omezený dojezd a pomalé nabíjení.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, October 23, 2017 7:00 PM
To: HW-news
Subject: RE: baterie HE3DA

Za 2h ujedete 400km? Ja jezdím do práce a z práce (20km cesta) pak v praci po regionu plus obcas vylet o vikend po okoli a tankuju tak jednou tydne (nadrz cca 600-700km). Takže by mi jedno nabiti vydrzelo pomalu cely pracovní týden nebo vetsi část toho tydne. Možná elektromobil je slepá větev (resp elektromob. na lixx), ale technika je to pěkná a třeba me osobně by dojezd po většinu roku nelimitoval (nevím jak je to s topením v zime).