Re: Nevzlinave hroty k p�jecce
Petr Labaj
labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 23 17:02:16 CEST 2017
No při vší úctě - ty tisíce součástek a komponent moderního závodního
motoru, honěného na samou mez fyziky, je přede jen trochu něco jiného,
než kus namotaného odporového drátu a K-type termočlánek.
Závodní auto (ani hodně mizerné) si doma nepostavíte. Páječku celkem
bez problémů postaví kdokoli jen trochu zručný.
PL
**********************
Dne 23.10.2017 v 15:16 hwnews konference napsal(a):
> tak stale plati, ze dabel se skryva v detailech....vcera vecer treba
> nedojel v F1 v USA ani Renault a ani Toyota na rozdil od Mercedesu a
> Ferraaaari. Pritom spalovaci motory se delaji uz nejaky patek a kazdy
> vi jak by to melo fungovat.
>
> RV
>
> Dne 23. října 2017 13:33 Petr Labaj <labaj na volny.cz
> <mailto:labaj na volny.cz>> napsal(a):
>
> Nikdy jsem moc nechápal drahé pájecí stanice, pokud fungují na
> klasickém
> principu (odporový ohřev a termočlánek). Převod elektřiny na teplo je
> ten úplně nejjednodušší "stroj", termočlánek a regulace snad ve
> 21. století
> taky není problém. A udělat dostatečně těsnou vazbu termočlánku
> na hrot taky není žádná mise na Mars.
>
> Samozřejmě jiný level je nějaký HF ohřev atd.
>
> PL
>
>
Další informace o konferenci Hw-list