Re: Nevzlinave hroty k p�jecce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 23 17:02:16 CEST 2017


No při vší úctě - ty tisíce součástek a komponent moderního závodního
motoru, honěného na samou mez fyziky, je přede jen trochu něco jiného,
než kus namotaného odporového drátu a K-type termočlánek.

Závodní auto (ani hodně mizerné) si doma nepostavíte. Páječku celkem
bez problémů postaví kdokoli jen trochu zručný.

PL

**********************

Dne 23.10.2017 v 15:16 hwnews konference napsal(a):
> tak stale plati, ze dabel se skryva v detailech....vcera vecer treba 
> nedojel v F1 v USA ani Renault a ani Toyota na rozdil od Mercedesu a 
> Ferraaaari. Pritom spalovaci motory se delaji uz nejaky patek a kazdy 
> vi jak by to melo fungovat.
>
> RV
>
> Dne 23. října 2017 13:33 Petr Labaj <labaj na volny.cz 
> <mailto:labaj na volny.cz>> napsal(a):
>
>     Nikdy jsem moc nechápal drahé pájecí stanice, pokud fungují na
>     klasickém
>     principu (odporový ohřev a termočlánek). Převod elektřiny na teplo je
>     ten úplně nejjednodušší "stroj", termočlánek a regulace snad ve
>     21. století
>     taky není problém. A udělat dostatečně těsnou vazbu termočlánku
>     na hrot taky není žádná mise na Mars.
>
>     Samozřejmě jiný level je nějaký HF ohřev atd.
>
>     PL
>
>



Další informace o konferenci Hw-list