Re: Nevzlinave hroty k p�jecce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 23 13:33:02 CEST 2017

Já teda mám hroty ze "všemožných čínských hypermarketů",
ale cín mi nikam neleze.
Páječku mám Aoyue 986 (kombinace horkovzdušky a  mikropáječky
s odsáváním),  hroty kupuju různé, spousta výrobců to dělá rozměrově
záměnné.

Nikdy jsem moc nechápal drahé pájecí stanice, pokud fungují na klasickém
principu (odporový ohřev a termočlánek). Převod elektřiny na teplo je
ten úplně nejjednodušší "stroj", termočlánek a regulace snad ve 21. století
taky není problém. A udělat dostatečně těsnou vazbu termočlánku
na hrot taky není žádná mise na Mars.

Samozřejmě jiný level je nějaký HF ohřev atd.

PL