RE: Nevzlinave hroty k p�jecce

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Sobota Říjen 21 22:01:06 CEST 2017

Zdravím,

Používám JBC stanici a funguje naprosto perfektně. Špička hrotů u JBC má právě tu vlastnost, že drží krásně cín u špičky, a nestoupá k nebesům....

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Saturday, October 21, 2017 9:32 PM
To: HW-news
Subject: Nevzlinave hroty k p�jecce

Dobrý den,

vždycky mě u všech mikropájek vadilo, že cín vylézá od hrotu nahoru, tam se drží a pokud si to nepohlídám, tak v nestřežený okamžik někam nevhodně odpadne. Páječky samozřejmě mám furt hrotem dolů i ve stojánku. Když chci něco připájet, musím to prohřát, přiložit cín - a on místo aby se pěkně rozlil, z půlky vyšplhá na hrot.

V práci jsem ale vyhrabal nějakou prastarou čínskou páječku kupovanou kdysi v ČR (ale papíry od ní už nejsou), u které cín na hrotu nevzlíná a drží se dole - udělá jakoby kuličku na hrotu, takže se s tím fakt dobře dělá. Prostě můžu nabrat cín na hrot a někam s tím ťuknout, pro prohřátí plošky ji pěkně zaplní.

Čím to je? Jak zajistit, aby mi u všech ostatních mikropájek cín se držel dole na hrotu a nechtělo se mu antigravitačně nahoru?

Děkuji, JL.