baterie HE3DA

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Středa Říjen 18 14:38:51 CEST 2017

No to první nevím ale řekl bych že pravdu nemáte. Stou svoji představou se
vrátil už že zahraničí .
Taji to no co se dá dělat. Patent je jedna věc výroba druhá. A tady protece
asi hodne miliard pokud a jestli to splní co má. Takže firma která by to
začla vyrábět by asi měla pak na to aby uživila pravniky soudy.
No a investoři to je asi to co vědět není nutné. Informace ale tiskem
proběhly.
Dovolím si říct že jako technika mne zajímá výsledek snažení a ne to kdo
ztoho bude profitovat.