Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Úterý Říjen 17 18:17:19 CEST 2017

K likvidaci konkurence jsou ale akvizice urceny :)
pripadne jeste jako berlicka pro firmy, ktere samy nejsou schopny inovovat
(moloch korporace skupujici male firmy, startupy apod.)

osobne bych byl vice vydeseny kdyby koupe probehla naopak - tj. mcp by byl
pohlcen atm.

ataman