Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 17 18:11:00 CEST 2017

Ja chapem Tvoje rozculenie a bol by som rovnako rozculeny, ale podla
vsetkeho sa to stalo este tesne pred tou kupou. Zrejme sa jedna o shrink.

Najdi si PCN Number: WC154601 - November 17, 2015

MCHP announced a deal to acquire ATML on January 9th, 2016, for $3.5
billion or $8.15 per share.

wek