GSM modul - rychlost prijmu SMS

Úterý Říjen 17 05:50:37 CEST 2017

Nasel jsem prepnuti do Sleep modu AT+CSCLK=1, ktery vyhovuje a spotreba
je 1-2mA (krome spicek kdy komunikuje)
Horsi je, ze tenhle modul se z toho asi nedostane jinak nez pres DTR a
to jsem nezapojil, CSCLK=2 neumi, takze u prototypu trosku bastl...
U toho casteho prihlasovani me pak napadl mozny problem se SIMkou, ta ma
zamerne omezeny pocet autentifikaci do site kvuli klonovani, asi kolem
100000 ne?