ESP v rezimu AP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 15 03:57:51 CEST 2017

Dne 14.10.2017 v 23:36 Pavel Kutina napsal(a):
> Jsem solárama nezasaženej - je nějaký problém v případě, že s tou
> elekřinou už nemám co podnikat (bojler nahřátej, až se nafukuje,
> baterky, že v nich bublá elektrolyt, lednička se pokrývá ledem i zvenku)
> prostě ten panel od soustavy odpojit a nic neodebírat? Nějak mu to vadí,
> nebo je jen škoda to nevyužít, když už to na té střeše je?

No tak odpojit ho musim tak jako tak pokud nastane situace jakou
popisujete...leda ze by z lodi padaly kostky masla jako prebytecna energie.

Panelum obecne byt na Slunci nezatizeny v podstate opravdu skodi (proste
se o tech cca 14-16% vic zahrivaji). To ale ja opravdu resit nebudu.
Cilem je proste maximalizovat prijem energie a nejak uzitecne ji vyuzit.