Re: USB prodlužka

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Říjen 11 09:21:30 CEST 2017

Protože se mi mobilní modem přehřívat až do nefunkčnosti, usuzoval jsem
na větší konzumaci proudu.
A protože do voleb naši zástupci už nestihnou Ohmův zákon revokovat,
obával jsem se že proud způsobí
příliš velký pokles napětí na konci těch deseti metrů.
Dobrá zpráva je že to jede dobře.
Špatná zpráva je že syn dostal baňu z Kirchhoffových zákony.
Prostě svět ještě není dokonalý.
:-)