VirtualBox

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Říjen 10 10:36:38 CEST 2017

Pane Meduno asi jste poznámku RV nezachytil - tak já se zeptám znovu jinak:

Jde v (bash na) ubuntu na windows nainstalovat grafické aplikace?

Doplním je¹tì ze své negativní zku¹enosti:

Jde v (bash na) ubuntu na windows pøimontovat nfs sdílený disk?

Jinak pùvodnímu tazateli gratuluji k tomu, ¾e jeho syn chodí do ¹koly,
kde ho chtìjí nauèit nìco o Linuxu.

Osobnì bych doporuèil na to vyhradit nìjaký star¹í notebook a
nainstaloval tam linux nativnì.

Ale aby syn nosil dva notebooky do ¹koly, to asi nebude úplnì ono.

Jakub Ladman