OT IPv6 - prakticke zkusenosti

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Říjen 9 13:58:37 CEST 2017

On 10/9/2017 1:44 PM, Martin Vancl wrote:
> FTP je hrozne stary protokol. Asi jim to v roce 1971 (46 let) prislo
> jako dobry napad.

Pretoze FTP dokazalo trochu viac,  ako prenasat data odo mna niekam
alebo odniekial ku mne

Napr. z pracovnej stanice A sa dal  iniciovat prenost medzi servrom B a
servrom C a nechat ich, nech si data prenasaju bez toho, aby clovek
musel byt trvale pripojeny. Preto bol protokol rozdeleny na riadiaci a
datovy kanal. Po iniciovani prenosu sa mohol riadiaci kanal odpojit a
prenos cez datovy kanal pokracoval.

V case 1200bd modemov a pripajania cez telefon to bol naozaj dobry napad.