Zaloha poslozeneho USB flashdisku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 7 17:20:28 CEST 2017

Zdravim,

mam bootovaci USB flashdisk, na nem lubuntu a na disku se nyni objevila
chyba. Masina z nej sice nabootuje, ale kdyz si sahne do vadne oblasti
(zjevne nejake tmp, uplne presne jsem nezkoumal), deji se divne veci. Mam
jiny USB flashdisk a docela bych rad ten puvodni naklonoval na ten novy, ale
nedari se mi najit nastroj (aktualne pouze pod win, nemam nic linuxoviteho
po ruce), ktery by se nenechal shodit cyklickou redundandni chybou cteni
(ten flashdisk opravdu JE vadny).

Nemate nekdo nejaky vhodny nastroj? Moc se mi to nechce cele reinstalovat
(ano, mel jsem mit zalohu, ale bylo mi lito tech 16GB na disku - no ted uz
by mi to tak lito nebylo :)

Diky.

Pavel Kutina