OT: O2 sport do TV

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Středa Říjen 4 10:39:16 CEST 2017

Co takhle pořídit Raspberry PI 3 (v ceně WiFi i Bluetooth) a do toho XBMC
distribuci a je možno přehrát TV, rádio z internetu, film (HD) i mp3 a
cenově cca 1500,- Kč. Pokud se připojíte kabelem jako bonus je internet
přes Wifi do okolí.

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/