Re: Dá se zničit ESP8266?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 1 22:49:04 CEST 2017

Díky. Taky jsem si toho dneska na Hackaday všiml. Ale nějak jsem nepobral,
kde a jak se to nastavuje. Myslel jsem si, že to loader i programátory
dynamicky
zjišťují z ID použité EEPROM a podle toho se zachovají.

Každopádně já jsem to nějak vyřešil. Jako obvykle to byla souhra víc
problémů.
Jednak jsem musel natáhnout Reset.
Další problém byl ve WiFi AP. Je to TP-link a když jel v režimu B+G+N,
tak se po
nějaké době AP přepnulo do nějakého šetřicího režimu a to ESP to
nerozdýchalo.

Ale hlavní problém je v nějakém špatném přizpůsobení antény k ESP. Když
se to
po zapnutí nerozjelo, tak jsem tomu pomohl tím, že jsem sáhnul na anténu
a na
chvíli to začalo fungovat.
Tak jsem na blind přiletoval odpor 100R mezi výstup ESP/oddělovací
kondenzátor
a zem. No a ono to pomohlo a už to jede celkem spolehlivě.
Proč ale zrovna na tomhle modulu to přizpůsobení antény funguje blbě
když jinde
jede dobře, to je docela záhada.

Dal jsem tam odpor 0603, menší jsem neměl. I když je to mrňous, tak mezi
těmi
ostatními součástkami velikosti 0402 vypadá jako slon.

PL