HELP: odkaz na obnovu dat z disku

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Listopad 29 22:13:50 CET 2017

Teda nechci Vas zrazovat, ale RPi3 je bida a utrpeni. Zrovna dneska jsme
se o tom bavili u piva. Kamarad nechtel NAS, pripojil disk k nejakemu
routeru ze to staci. Je to jen o kompromisech a omezenich, dnes uz jej
(ten NAS) ma objednany (Synology DS118). Pokud Vam staci NFS na zalohy,
tak Zyxel NAS326 neni drahy.

Martin Hanek