Re: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Listopad 25 20:50:19 CET 2017

Jeden Manson mám a u něj větrák běží pořád. Ale už je starší, takže
zřejmě vylepšili ovládání větráku. Dík za tip. Nějak jsem Manson
podvědomě vyřadil, koupil jsem ho u GME, nefunkční už při dodání, a z
jejich přístupu k reklamaci jsem málem dostal vyrážku.

Aleš Procháska