Horkovzdusna pajecka (odpajecka)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 20 08:08:15 CET 2017

Vyhrievany hrot s odsavanim je dobry na vyvodove suciastky *, tento
fukar je zas dobry na SMD - fukate najprv na plosak okolo, potom na
par sekund na suciastku a pinzetou ju zodvhnete. Takisto ju pouzivam
na spajkovanie veci typu QFN.

* S vynimkou velavrstvovych plosakov, malych dierok a integrovaneho
obvodu typu DIL40: tam nepomoze takmer nic - za cenu znicenia plosneho
spoja sa da pouzit prave ten fukar - nastavit na vysoku teplotu a
prechadzat vsetky vyvody kym sa suciastka neda vybrat.

Dňa 20. novembra 2017, 7:47, Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal/a: