pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 20 05:53:43 CET 2017

Pokud někdo požaduje synchronizaci fotek přes cloud, tak mu asi nevadí, že bude mít fotky v cloudu.
Na Váš dotaz: Ne, opravdu nemám ponětí, co se dá z fotek spočítat. Vzhledem k tomu je povolení k přístupu k fotoaparátu požaduje každá druhá aplikace v mobilu, tak mne to až tak nestresuje.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Linhart
Sent: Sunday, November 19, 2017 8:48 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Co to znamená plné využití pozvánek nebo fotek? Vám vážně nevadí

odevzdat své soukromí pro průmyslové zpracování? Máte ponětí, co

z toho lze spočítat?

Za mě doporučím řešení v podobě šifrovaného OpenVpn a server doma

ve skříni. Veřejné IP jsou sice nedostatkové, ale provider vám jistě propojí

nějaký ten port napřímo. Sic nemám odzkoušeno propojení mobilem, ale...

Pak nikomu nemusíte platit měsíční poplatek za MB. Koupíte si několik TB

a maňána.

Honza